FAQ

Pomoc

icon

Co zrobić, żeby zacząć korzystać z usługi?

Proszę o kontakt z wykorzystaniem formularza formularz

icon

Jak zmienić hasło dostępowe do usługi?

Proszę skorzystać ze strony http://portal.packback.pl

icon

Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

Proszę skorzystać ze strony http://portal.packback.pl

icon

W jaki sposób zainstalować klienta w systemie Windows?

Proszę postępować zgodnie z instrukcją: POBIERZ INSTRUKCJĘ

icon

W jaki sposób zainstalować klienta do MS Outlook?

Proszę postępować zgodnie z instrukcją: POBIERZ INSTRUKCJĘ

icon

Co się stanie z moimi danymi, gdy usunę je lokalnie, na stacji roboczej?

W przypadku gdy korzystamy z klienta PackBack (HCP Anywhere) zainstalowanego na stacji roboczej należy koniecznie mieć na uwadze, że dane synchronizowane są jednocześnie w obie strony. Oznacza to, że gdy użytkownik usunie dane na stacji roboczej to automatycznie zostaną usunięte w usłudze PackBack. Analogicznie, gdy użytkownik usunie dane korzystając z portalu użytkownika usługi PackBack lub urządzenia mobilnego to zostaną one automatycznie usunięte ze stacji roboczej.

icon

Czy mogę odzyskać przypadkowo skasowane dane?

Usługa PackBack przechowuje 20 ostatnich wersji każdego pliku użytkownika przez 30 dni wiec w tym okresie czasu możliwe jest w każdej chwili przewrócenie omyłkowo skasowanego pliku.

icon

Czy mogę udostępnić pliki osobom z poza mojej organizacji, które nie mają konta w Packback?

Pliki można udostępnić dowolnej osobie – zarówno z własnej organizacji, jak i z każdej innej. Dostęp do pliku można dodatkowo zabezpieczyć hasłem.

Masz więcej pytań?

Zadaj pytanie
Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z naszym specjalistą

Formularz
Infolinia

+48 32 33 28 422